2008. október 29.

Sorscsapások? Avagy...




Az ember tervez, isten végez!


Mindannyiunkat folyamatosan érnek a sors csapásai,
ha valami nem úgy sikerül, ahogyan azt elterveztük, akkor
nagyon bánkódunk.
Esetenként olyan is előfordulhat, hogy mások a fáradságos
munkánkban szándékosan kárt tesznek.
Olyan is gyakran előfordulhat, hogy rólunk nem valós állításokat
terjesztenek, s olyan is előfordul, hogy annak ellenére, hogy mi
senkinek nem ártottunk, mégis hazugnak, jellemtelennek,
és kiközösítendőnek állítanak be minket!

Velem is történt már ilyen eset és mélyen elszomorodtam, tudván
azt, hogy én a légynek sem ártottam.
Ezeknek a csapásoknak azonban jelzésértéke van felénk, hogy
esetleg mégis valami nincsen rendjén körülöttünk.
Engem is sorra értek a csapások, mindaddig amíg csak a saját
boldogulásomat kerestem!
Ezeknek a sorozatos csapásoknak a következtében megtértem,
és azóta véget is értek ezek a sorscsapások!

Véletlen ez? Vagy a mindenható áll a dolgok mögött?

Isten nem ad semmit, hanem úgymond korbáccsal nevel minket,
inkább elvesz tőlünk, s ezáltal ad lehetőséget arra, hogy
megtaláljuk az Utat!
Minden sorscsapást vegyél úgy, hogy az Téged a jó irányba terel!
A sorscsapás jelzés is egyben, hogy valami nincsen rendben körülötted!

Nincsenek megjegyzések: