2008. október 27.


És a csoda megtörtént

Mint az előzőekben említettem, a lelkiállapotom rendkívül sokat javult, és a bibliában olvasottak
hatására igen nagy boldogság és szeretet töltötte be a szívemet, és ezidőtájt észrevettem, hogy
egy emberről szinte beszélgetés nélkül is rengeteg információt szerzek csak azáltal, hogy ránézek.
Betéve tudtam Jézus számomra legfontosabb kijelentéseit:

-Úgy szeressétek egymást, ahogyan én szeretlek Titeket
-Tegyél úgy másokkal, ahogyan Te is szeretnéd, hogy veled cselekedjenek
-Aki hisz bennem, nagyobb dolgokat fog cselekedni mint én
-Aki nem tudja megbocsájtani mások bűneit, ne várja, hogy neki is megbocsájtsanak
-Aki első akar lenni, legyen mindenkinek a szolgája
-Aki szeret, engem fogad be a szívébe
-Aki szeret, annak kinyilatkoztatom magamat
Ennek az utolsó mondatnak nagy jelentősége van a történet további folytatásában!
2006 év márciusában egy este lefekvéshez
készülődtem. A helyiségben amiben aludtam csak egy helyen volt villanykapcsoló, távol az ágytól
a bejárati ajtó mellett. Van egy olyan lámpám, amibe 6 db rúdelemet kell tenni, és ezeket az elemeket előző ősszel vettem a lámpába. Nem minőségi elemek voltak, hanem olcsó kínai áru.
Tehát már ősszel is használtam, és télen a fűtetlen parasztházban hagytam. Egy elem az
állástól is lemerülhet, főleg ha hidegben van.
Láttam is, hogy már nem a legjobb, de azért még valamelyest világított.
Tehát a villanykapcsolót lekapcsoltam a szobában és az ágyig a zseblámpával kellett elérnem.
Hát sajnos az elem ereje menet közben elfogyott,és a lámpa fénye hangsúlyozom, nem hírtelen elment, hanem fokozatosan elhalványult, tehát lemerült. Nem érintkezési hiba volt, mert még próbáltam is kivenni és újra visszarakni őket de teljesen hiába. Az ágyhoz érve a teljes sötétségben letettem a lámpát a mellettem lévő székre, és azt sem tudtam, hogy be, vagy kikapcsolt állapotban hagytam. Este 9 órától éjjel 2 -ig imádkoztam, szinte az egész életem
összes keserűségét kiöntöttem Jézusnak, és 2 óra körül feltettem Neki a kérdést, hogy
jó döntés volt-e részemről a megtérés és , hogy jó úton járok- e?

Kértem Tőle, hogy adjon valami félreérthetetlen jelet a kérdésemre!

És ekkor a csoda megtörtént! Az este teljesen lemerült lámpa kigyulladt és fénye teljes erővel
bevilágította a szobát!Közben én kérdésekkel halmoztam el Jézus Urunkat, s rendre mindenre megadta a választ!

Én őszinténszólva fényt vártam, és megkaptam. Ez a lámpa aztán még vagy egy hónapig
működött!



A csodát még egy másik jel is megerősíti. Este egy Coca-colát felbontottam, és ittam belőle, így a
szénsav jelentős része már eltávozott belőle. Reggel szomjasan újra felnyitottam és a szénsav
olyan erős nyomású volt, hogy telespriccelte a szobát! Ilyen, újonnan felbontottnál előfordulhat,
de már korábban egyszer felbontottnál rázás nélkül nem.

Nincsenek megjegyzések: