2008. október 25.



Azon az éjszakán, amikor Jézus felgyújtotta nekem a lámpát, ami előző este teljesen lemerült, ezzel igazolva,
hogy jó Úton járok, (Lásd: http://valtoztatas.blogspot.com/)megmutatta számomra a mennyek országát, amiről
most mesélni fogok.


Egy barlang belsejéhez hasonló helyen jártam, ahová csodálatos fények világítottak be.
Lásd: hasonló képet láttam mint ezen a fotón!
Határozottan sziklafalra emlékszem amit a fények megvilágítottak, de sehol egyetlen élőlényt nem láttam.
Gyönyörű zene szólt, s éreztem körülöttem a lelkek mozgását, s anyu szólt hozzám kedves hangján!

Mindössze ennyi volt amit Jézus megmutatott nekem azon az éjjelen!

Kérdeztem még tőle, hogy mi a véleménye a katolikus egyházzal kapcsolatban, mire azt felelte:
Nem az Ő szája ize szerint működik.

Nincsenek megjegyzések: