2008. október 27.

Csodálatos gyógyulásom története

Az alábbi történetből látható, hogy egy aprócskának tűnő
esemény, hogy tudja gyökeresen megváltoztatni egy ember életét!

A betegségek okai

A legtöbb betegség oka lelki eredtű. A legfőbb oka mindennek a szeretet hiánya.
Legtöbben nem is tudják, hogy nincs bennük kellő szeretet, tulajdonképpen élik az életüket, mindennapjaikat, de belül valami hiányzik pontosabban az az öröm amit az az ember érez
akit szeretnek és ő is viszont szeret. Itt hangsúlyoznám, hogy nem szerelemről beszélek.

Jómagam is sokáig ezt az életmódot folytattam, sokat dolgoztam, kevés türelmem volt a családomra, igazából a gyarapodásban láttam boldogulásom útját.
Több éven keresztűl éltem így és egyszer csak elkezdődtek a bajok.
Először fékezhetetlen savtúltengés gyötört, aztán egy vérvizsgálatnál kiderült, hogy magasak
a májenzimértékeim, s orvosaim maximum 5 évet jósoltak szigorú diéta és teljes alkoholtilalom
mellett. Mondanom nem kell, hogy én az italt csak normális mértékben és csak alkalomszerűen
fogyasztottam. Teljesen kétségbeestem, őszinténszólva halálfélelemben éltem. Ez 35 éves koromban derült ki, és ma mégis élek.
Gerincproblémáim keletkeztek a mozgáshiányos életmódom miatt. Depressziós lettem és
abszolút kilátástalannak láttam az életemet.
Még jobban hajszoltam magamat, hogy a családomnak mindent megteremthessek.

1 megjegyzés:

Vállalkozásom megszűnt írta...

semilin írta...
Kedves Péter bácsi!

Áprilisban már megragadott a szó szerint "csodás" történeted. Jó volt újra olvasni! Aki valaha is megtapasztalt ilyesmit, a kegyelemnek ezt az erejét, az nem tud nélküle élni. Én magamban lelki szárazságnak hívom azt az állapotot, amikor bár tudjuk, hogy Isten velünk van, de nem érezzük. Semmihez nem hasonlítható az az öröm és nyugalom, amikor megkapjuk ezt a kegyelmet! Sokan, sokféleképpen leírták: mi a boldogság. Hát ez!

2008. október 25. 11:22


Cita írta...
Kedves Péter!

Elolvastam az írásodat... és minden elismerésem! Nem akarok hozzáfűzni semmit, hiszen ezt csak az értheti meg, aki már megvívta a valódi hit harcát. Csak azt tudom kívánni neked, hogy őrizd meg a tiszta hitet, bármilyen körülmények közepette is. Szeretettel: Cita

2008. október 25. 12:13