2008. október 27.


Kedves barátaim, olvasóim!
A nyugodt lelkiismerethez hozzátartozik az is,
hogy nem követek el semmi tisztességtelen dolgot, hanem
rábízom magamat az isteni gondviselésre!

Jézus bennünk él!

Ezt a címet adtam a jelenleg készülő következő adományomnak.

A bibliát olvasgatva az alábbi, számomra legfontosabb
idézeteket faragom meg!




"Jöjjetek hozzám mindnyájan, én vagyok a világ világossága,

az Út, az Igazság, és az Élet.

Szeressétek egymást úgy, ahogyan én szeretlek Titeket!

Aki hisz bennem, nagyobb dolgokat fog cselekedni, mint én.

Aki nem tudja megbocsájtani mások bűneit, ne várja, hogy neki is megbocsájtsanak!

Aki magát felmagasztalja megaláztatik, és aki magát megalázza felmagasztaltatik.

Tegyél úgy másokkal, ahogyan Te is szeretnéd, hogy veled cselekedjenek!

Aki első akar lenni, legyen mindenkinek a szolgája!

Aki szeret, engem fogad be a szívébe.

Aki szeret, annak kinyilatkoztatom magamat!


Veletek maradok minden nap a világ végezetéig!"



Természetesen megpróbálom valami szép formába önteni
az alkotást!

Eljött az idő, hogy hamarosan elkészítem az immáron két éve
készülő adományomat!

Nagy öröm ez számomra, ismét a köz javára dolgozni!
Karácsonyra elkészítem a művet és az első ünnepi napon
azaz dec.23-án a karácsonyfa alá teszem mindannyiótoknak!

Ez lesz az én karácsonyi ajándékom!

Eddig idő hiányában nem tudtam befejezni ezt az alkotást,
és igazából azt sem tudtam, hogy hol legyen majd kiállítva!

Várom azon jelentkezőket, akik szeretnék, hogy a lakóhelyükön
legyen ez a mű felállítva!

Hogy mit várok tőlük?

Egy szép gondolatot, " A karácsony üzenete" címmel,
aminek alapján oda tudom ítélni
az alkotást!

Karácsony szent estéjén aztán az elkészült mű alatt
az általam legjobbnak ítélt " karácsonyi üzenet " is
olvasható lesz!

Ajánlatom legalább 10 jelenkező esetén érvényes!

Jelentkezni 2008. dec. 10-ig lehet itt a megjegyzésrovatban
a weboldal linkjére szóló utalással!

Hogy olyanoknak is legyen elképzelése a munkáimról,
akik eddig még nem láttak belőle, ajánlom a
címkék között
található "adományaim" ill. "alkotásaim" rovatot
szíves megtekintésre!




Nincsenek megjegyzések: