2008. október 25.


Nem mondom, hogy ne sírjatok!

Ez az idézet a Gyűrűk Ura című filmből van:
"Nem mondom, hogy ne sírjatok, hisz nem minden könny keserű!"

Egy érzelmekkel teli ember szerintem elérzékenyül, ha ilyen gondolatokat hall!
Volt idő, mikor nem jött könny a szememre, ez akkor volt amikor Jézus sorra küldte rám a csapásokat, hogy teljesen összetörjön, megalázzon, a kilátástalanságba döntsön, mielőtt felemel!

A balsors csak úgy vert, s összesen kilenc évig tartott a szenvedésem, olyan makacs voltam.
De végre sikerült Neki engemet betörni és a jó irányba terelni!
A biztos pusztulás előtt álltam, amikor választanom kellett, a halál és az Élet között!
Én Őt választottam!

Minden csak rajtunk áll, hogy egy boldogabb életet szeretnénk-e élni, vagy egy boldogtalant!
Ez nem megy másképpen, csak Jézus tanításai által!!!

Nincsenek megjegyzések: