2008. november 3.

Elvárások

Aki elolvasta a bibliát, az észreveszi, hogy az milyen szigorú
erkölcsi elvárásokat támaszt velünk szemben!
Magam is szembesültem azzal a gondolattal, hogy én ezt soha
nem fogom tudni betartani.
Minden igyekezetem ellenére folyamatosan vétkezem, és
szerintem ezzel nem vagyok egyedül!
Emberek vagyunk, tele érzésekkel, lelki és testi érzésekkel, vágyakkal.
Szerintem ami a léthez megadatott, minden érzés, tett és
vágy hozzátartozik az életünkhöz, úgy mint ahogy a
táplálékra is szükségünk van.
Az élet nagyon hosszú, és egy életet bűn nélkül leélni
senki sem képes!
Ha rosszat cselekszünk, akkor a lelkiismeretünk
megszólal, és tudjuk is, hogy ez nem helyes, mégis mindíg
beleesünk ugyanazokba a hibákba!
Sokunkat éppen ez távolít el istentől, mert úgy érzik,
hogy képtelenek betartani az elvárásokat.
A teremtő tisztában van ezzel és szerintem megbocsájtja
nekünk azokat a cselekedeteket is, amelyekre nem
lehetünk büszkék!
Gondoljatok itt a bűnbánó Magdolnára vagy Pál apostolra!
Mindíg újra kell kezdenünk, és a gyengeségeink
inkább erősítsék bennünk a hitet, mintsem, hogy attól
eltávolítsanak!

Nincsenek megjegyzések: